Skip to content

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestellingen die voor 15.00 uur zijn betaald worden nog dezelfde dag verzonden. Bestel je in het weekend dan ontvang je jouw bestelling op de eerstvolgende dinsdag.

Kan ik mijn bestelling ophalen of bekijken?
Ivy&Oliver heeft geen fysieke winkel. Onze producten zijn (voorlopig) alleen via de website te bestellen.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Ja hoor, dat kan. Vul het gewenste afleveradres in bij verzendgegevens. Bij betalingsgegevens kun je het gewenste factuuradres invullen.

Hoe kan ik betalen?
Jouw bestelling kun je betalen met i-deal via de webshop.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland zijn € 4,00 voor een brievenbuspakketje en € 6,00 voor een pakket.

Verzenden jullie naar het buitenland?
Wil je een bestelling laten bezorgen buiten Nederland? Neem dan contact met ons op via webshop@caroforkids.nl. Dan bespreken we de mogelijkheden.

Kan ik een review achterlaten?
Natuurlijk! Graag zelfs. Dat kan via het contactformulier.

Komen er meer producten van Ivy&Oliver?
Het is zeker de bedoeling om nieuwe leuke, innovatieve ideeën in de markt te zetten. Blijf ons volgen voor nieuwe producten.

Wie maakte de illustraties voor Ivy&Oliver?
De geweldige illustraties zijn gemaakt door Eefje Kuijl.

Wie heeft de huisstijl van Ivy&Oliver ontworpen?
Het fantastische team van Studio Gemerkt is verantwoordelijk voor de huisstijl. Next Buzz bv ontwierp de website.
De vormgeving op sociale media is ontworpen door Jonas van der Zeeuw – Curlpower.nl

Ik zie soms Caro for Kids staan, wat is dat?
Caro for Kids is het bedrijf waaronder het merk Ivy&Oliver valt. Alle betalingen en correspondentie gaan naar Caro for Kids.

Hoe kan ik mijn bestelling herroepen?
Je hebt 14 werkdagen de tijd om je aankoop te ontbinden. Hiervoor kan je het retourformulier gebruiken. Wij horen graag wat de reden van de herroeping is, maar je bent niet verplicht ons die te geven. De bedenktijd gaat in op de dag na ontvangst van de bestelling. De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Ivy&Oliver zal binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending het aankoopbedrag inclusief de betaalde verzendkosten terugbetalen op de rekening van waar de originele betaling door de klant is gedaan. Zie hiervoor ook de algemene voorwaarden.

Wat is jullie privacy policy?
Zie hiervoor de privacy policy, deze is ingericht volgens de voorwaarden van de wet AVG. Heb je hierover nog vragen, stuur dan een mail naar hello@caroforkids.nl.

Ik heb een vraag (of klacht). Hoe pak ik dat aan?
We doen er alles aan om jouw bestelling in goede orde te leveren. Dat mag je ook van ons verwachten. Heb je vragen of is er iets mis gegaan? Laat ons dat dan weten met een mail naar webshop@caroforkids.nl. Wij zullen jouw vraag of klacht zo snel mogelijk beantwoorden, in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van jouw vraag of klacht. Mocht het niet lukken om het binnen 14 dagen op te lossen dan laten we je dat zo snel mogelijk weten.

Kan ik producten van Ivy&Oliver in mijn eigen (online) winkel verkopen?
Dat kan; hiervoor kan je contact met ons opnemen op hello@caroforkids.nl.